СВІТЛОВОДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 2
Сарданова М.В.
Форма входу

Меню сайту

Реклама

Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Слайд-шоу

Наше опитування
Оцініть сайт
Всього відповідей: 823

ДРУЗІ САЙТУ
  • ФОРУМ ДИРЕКТОРІВ УКРАЇНИ
  • УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
  • УРОК ВСЕ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
  • СЛОВО ВЧИТЕЛЯ
  • ЧУТІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ
  • НИОНЧИК

    Сервер поздоровлень, побажань та привітань Переводчик онлайн

    Міні-чат

    ПОГОДА

    Свята України
    Праздники Украины

    Статистика
       
    Проверка PR и ТИЦ
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Ви увійшли як Гість · Група "Гости" · RSS

    26.05.2018, 11:01

    Головачова Майя Вікторівна

    Освіта: вища

    Категорія: II категорія

    Педагогічний стаж: 5 років

    Проблемне питання: Використання ІКТ на уроках світової  літератури, як складової особистісно – орієнтованого навчання.

    Шляхи реалізації:

          1.Самоосвіта та самовдосконалення.

          2.Створеня мультимедійного супроводу до кожного уроку  (презентація, відеоролик, аудіосупровід).

          3.Використання комп’ютерних програм при підготовці до уроку.

          4.Залучення учнів до використання комп’ютера при підготовці до уроків.

          5.Формування інформаційної культури учнів, забезпечення їх інформаційних потреб.

          6. Підвищення інформаційної насиченості уроку, вихід за рамки шкільних підручників, доповнення і поглиблення їхнього змісту.

    Педагогічне кредо: Працюй так, щоб дітям біля тебе було приємно та затишно.




     

    Урок зарубіжної літератури "О.С.Пушкін «Казка

     

    про рибака і рибку».  Система образів"



     

    Додатки до уроку ( Текст,   Тести,  Таблиця,  Розмальовки)


          





     





     





     





     





     

    Copyright MyCorp © 2018