СВІТЛОВОДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 2
Година спілкування: "Твоє життя - твій вибір"
Форма входу

Меню сайту

Реклама

Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Слайд-шоу

Наше опитування
Яке свято найбільше подобається святкувати ?
Всього відповідей: 1264

ДРУЗІ САЙТУ
  • ФОРУМ ДИРЕКТОРІВ УКРАЇНИ
  • УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
  • УРОК ВСЕ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
  • СЛОВО ВЧИТЕЛЯ
  • ЧУТІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ
  • НИОНЧИК

    Сервер поздоровлень, побажань та привітань Переводчик онлайн

    Міні-чат

    ПОГОДА

    Свята України
    Праздники Украины

    Статистика
       
    Проверка PR и ТИЦ
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Ви увійшли як Гість · Група "Гости" · RSS

    29.10.2020, 02:29

    Твоє життя - твій вибір
     
    1. Вправа «Привітання зі «Здоровчиком». Мета: створити необхідний для роботи за темою емоційний настрій учасників,        привернути увагу до тих речей, які для них важливі в ситуації «тут і зараз».

    Хід вправи.

    Передаючи «Здоровчика» (мяку іграшку) по колу, учасники виголошують привітання групі, свої почуття та думки, які в них є на цей момент.

     

    2. Вправа «Дерево наших інтересів і здібностей».

    Мета: активне усвідомлення учасниками широкого кола своїх можливостей. Усвідомлення взаємозвязку в житті людини ї можливостей і здібностей.

    Хід вправи.

    У режимі мозкового штурму у довільній формі учасники називають найважливіші речі, що, на їхній погляд, існують у нашому житті, на які варто витрачати свій час, сили, інші ресурси. Все це записується на ватмані паперу на кроні символічного дерева.

    Після того, як усі варіанти вичерпано, тренер говорить, що така пишна крона можлива лише тоді, коли не менш сильна і могутня коренева система—наші здібності та можливості. Тепер у тому ж самому режимі записуються всі пропозиції учасників щодо можливостей, потрібних для реалізації наших інтересів—здібностей, умінь, певних особливостей характеру, наполегливості, знання себе, цілеспрямованості, вміння спілкуватися.

    В кінці вправи потрібно простежити зв’язок між «кроною» та «корінням» і ще раз наголосити, що першого без другого не може бути, що наша власна роль у створенні нашого «дерева» дуже велика і що можливості кожної людини багато в чому залежать від її вибору та її поведінки.

     

    3. Вправа «Модель здоровя».

    Мета: актуалізувати відчуття важливості здоров’я та необхідності дбайливого і відповідального ставлення до нього, сформувати активне бачення учасниками того, що є здоровим способом життя та в яких діях і поведінці він виявляється.

    Хід вправи.

    Тренер нагадує, що, коли ми вітаємося або прощаємося, то говоримо «здрастуйте» і «бувайте здорові», бажаючи тим самим іншим людям здоров’я, і пропонує дат відповіді на такі запитання: «Що таке здоров’я?», «Що, на вашу думку, може бути складовими здоров’я?» або «З чого складається здоров’я людини?».                                                                                 Тренер об’єднує учасників у групи і запитує, що таке модель. Кожна група отримує завдання: на ватмані наклеїти свою модель здоров’я та показати шлях, який веде до здоров’я. Для цього з кольорового паперу треба вирізати «сліди», на яких написати дії та приклади поведінки, що, на думку учасників, сприяють здоров’ю, його збереженню, поліпшенню чи відновленню. Потім потрібно наклеїти ці «сліди» на ватмані, утворивши «шлях», який веде до здоровя.

    Потім кожна група презентує свій шлях.

     

     

    4. Вправа «Дерево мого життя».

    Мета: надати можливість учасникам тренінгу створити образ власного майбутнього.

    Хід вправи.

    Кожен учасник отримує роздатковий матеріал. Усім пропонується «виростити» власне дерево свого майбутнього. Для цього потрібно на зразок дерева, створеного групою на ватмані, заповнити «крони» і «коріння» «дерев» на отриманих аркушах таким чином, щоб найменше «дерево» було деревом власних інтересів і здібностей кожного учасника через рік, середнє «дерево»--тим, яке буде в кожного через 5 років, а найбільше «дерево»--тим, яке буде через 10 років. Тобто, потрібно записати, чим, на думку учасників, буде заповнене їхнє життя з плином часу. Після закінчення роботи учасники за бажанням можуть поділитися своїм баченням власного майбутнього. Свої «дерева» учасники забирають із собою.

     

    5. Вправа «Погляд у майбутнє».

    Мета: актуалізувати позитивну мрію-намір учасників тренінгу, сприяти чіткому усвідомленню учасниками набутих знань і навичок.

    Хід вправи.

    На маленьких злегка надутих повітряних кульках учасники будь-яким чином (записуючи, малюючи) у символічній формі

    відтворюють свою мрію. За бажанням учасники діляться змістом своїх мрій.

    Тренер наголошує, що зробити реальнішим здійснення своєї мрії можна, об’єднавши її з мріями інших людей, своїх друзів. І тому він пропонує обєднати всі кульки-«мрії» в один великий оберемок. Усі кульки-«мрії» перевязуються яскравою стрічкою і передаються учасниками по колу один одному. Водночас учасники промовляють те, що вони хотіли б сказати наприкінці тренінгу, висловити, можливо, те, що не встигли: якісь свої побажання, роздуми, висновки тощо.

     

    6. Вправа «Мої побажання».

             Мета: надати учасникам можливість висловити побажання всім стосовно їхніх переконань та життєвих позицій.

             Хід вправи.

    Всі учасники стають у коло. Передаючи Здоровчика (м’яку іграшку) учасники по черзі говорять свої побажання присутнім стосовно теми заняття.

    Copyright MyCorp © 2020