СВІТЛОВОДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 2
|
|
|||||||
|
![]() Світловодська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів № 2 для дітей з малими і неактивними(фаза згасання) формами туберкульозу є навчально-виховним і лікувально-реабілітаційним закладом. Школа-інтернат заснована в грудні 1961 року, розташована в екологічно чистому районі міста, в мальовничому куточку соснового лісу біля Дніпра. ![]() В інтернаті 9 класів, розрахованих на 200 учнів. Наповнюваність класів та виховних груп в середньому 20 учнів. Тривалість уроків – 40 хвилин. Організацією навчально-виховного та лікувально-оздоровчого процесів займається 32 вчителів та вихователів, 7 медпрацівників та 45 працівників обслуговуючого персоналу. Лікувально-оздоровча робота направлена в першу чергу на реабілітацію здоров`я дітей. Для оздоровлення вихованців використовуються протитуберкульозні препарати, загальнозміцнююча терапія. Працюють лікувальні кабінети: фізіотерапевтичний, процедурний, амбулаторного прийому,ізолятор для стаціонарного лікування хворих дітей. Двічі на рік проводиться поглиблений медичний огляд школярів. Протягом дня діти отримують п’ятиразове харчування. За режимом денний сон триває 1 годину, використовуються лікувальні можливості місцевості, де знаходиться санаторна школа-інтернат . ![]() ![]() (прогулянки на свіжому повітрі, екскурсії, фізкультурно-оздоровчі заходи). У вільній час діти відвідують різноманітні гуртки: „Фітодизайн”, „Танцювальний”, „Вокальний спів”, „Спортивний”, "Комп'ютерна грамота", "Юні друзі природи", де вони мають можливість в повній мірі розвивати свої нахили, здібності,таланти. ![]() ![]() Головним завданням самоврядування Світловодської школи-інтернату № 2 є формування і розвиток соціально - активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадською позицією, почуттям національної свідомості. Вищим органом учнівського самоврядування є учнівські збори, які проводяться 3 рази на рік. Керівний і виконавчий орган самоврядування – учнівська Рада лідерів, яку обирають на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи. Вибори в Раду лідерів проходять шляхом таємного голосування. Моделюючі умови, максимально наближені до реальної ринкової економіки, в школі-інтернаті запроваджено цілісну систему економічного навчання та виховання учнів, коли за виконану певну роботу учні одержують шкільну валюту:„Світінти” і використовують їх за власним розсудом в межах школи-інтернату (відвідування кав’ярні, магазину, дискотеки, відеозалу, салону краси) СИМВОЛІКА ШКОЛИ -ІНТЕРНАТУ : Прапор школи ![]() Емблема школи ГІМН ШКОЛИ : Я люблю інтернат - Дуже людну і рідну домівку. Повторяю стократ: „Не забуду цю школу довіку!" Ось лунає дзвінок. А оце уже горн кудись кличе: На бесіду, урок, У сосновім борі слухать тишу. Я люблю інтернат І колег, що у ньому працюють. Повторяю стократ: „Не забуду цю школу довіку!" Від темна до темна Ти собі ні на мить не належиш. Дітвора й дітвора! Лікувать і навчать як належить. Я люблю інтернат. Усі служби у ньому працюють Щонайменше на п'ять Тут лікують, рахують, готують. Дискотеку люблю, Вечори тут цікаво проходять. Від душі я кажу, Що найкращі роки тут проходять. Я люблю інтернат – Незвичайну і рідну домівку, Повторяю стократ: „Не забуду цю школу довіку!" ![]() |
Copyright MyCorp © 2021 |